مطالب سایت

اینفوگرافیک توصیه های خرید خانه نوساز

هنگام خرید خانه، اکثر افراد خرید خانه نوساز را ترجیح می دهند. خانه نوساز مزایایی مثل نداشتن هزینه های تعمیر و نوسازی، بیشتر بودن عمر ساختمان و افت کمتر ارزش خانه را دارد. اما خانه نوساز مشکلات خاص خودش را دارد.

نکات مهم هنگام خرید خانه نوساز

  • سازنده
    یکی از موارد مهمی که باید به آن توجه کنید، سازنده خانه است. سازنده ها به صورت یکسان برای ساخت خانه منابع مالی را صرف نمیکنند.از طرفی ممکن است ظاهر ساختمان زیبا، مدرن و مناسب به نظر برسد اما باید به درون خانه و مواردی مثل مصالح به کار رفته و لوله کشی هم توجه کرد.
    پس اولین گام برای خرید خانه نوساز شناخت سازنده است. بیشتر سازنده ها چند پروژه ساختمانی داشته ایند که می توانید با مراجعه به آن ها با سایر پروژه های سازنده آشنا شوید. گفت و گو با ساکنان خانه هایی که سازنده پیش تر ساخته هم می تواند مفید باشد.
  • ارزش خانه در سال های آتی
    خرید خانه یکی از راه های سرمایه گذاری است. بنابراین باید این سرمایه را به نحو مناسبی خرج کرد تا با گذشت زمان ارزش آن کاهش پیدا نکند. مصالح به کار رفته در خانه، منطقه ای که خانه در آن قرار گرفته و عواملی از این دست ارزش خانه را کاهش یل افزایش می دهند.
  • برنامه ریزی برای سکونت
    خرید خانه هزینه زیادی دارد و عوض کردن خانه پس از مدتی کوتاه منطقی و عقلانی نیست. بنابراین هنگام خرید خانه جدید باید به این نکته توجه کرد که آیا این خانه تا چند سال آینده نیاز های شما را برآورده می کند یا خیر. مثلاً آیا قابلیت اضافه شدن اتاقی برای فرزند جدید را دارد؟ آیا در صورت خرید اتومبیلی جدید جای پارک برای آن در نظر گرفته شده؟
  • امکان ارزش افزوده
    بیشتر افراد پس از خرید خانه میل دارند تغییراتی در آن ایجاد کنند و به شکل دلخواه خود در بیاورند. هنگام خرید خانه نوساز باید به این نکته توجه کرد که آیا خانه جدید قابلیت اضافه کردن این تغییرات را دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *