مطالب سایت

بازدید آنلاین جایگزین بازدید حضوری ملک

همه گیری کرونا در کشور، باعث شده است که بسیاری از مالکان یا خریداران و مستاجران ، تمایلی به بازدید حضوری نداشته باشند و این یکی از دلایل کمتر شدن معاملات در ماه های اخیر شده است .در این شرایط شاید استفاده از ابزار های آنلاین و بازدید های غیر حضوری بتواند بخشی از مشکلات را حل کند .

بازدید حضوری همیشه یکی از چالش های مشاوران املاک بوده و در روز های قرنطینه این مشکل ، شدید تر شده است . وقتی مستاجر یا خریدار تمایلی ندارد از خانه خارج شود و یا به خانه ی دیگری برود ، چه باید کرد ؟ اگر مالک یا مستاجر قبلی نخواهند افرادی را که ممکن است بیماری داشته باشند را به خانه راه بدهند ، چگونه میشود یک معامله را پیش برد ؟

استفاده از تلفن همراه و تبلت این روزها بسیار رواج دارد وحتی بسیاری از دانش آموزان نیز از این وسایل استفاده میکنند . پس میتوان گفت در هر خانه حداقل یکی از این وسایل وجود دارد.استفاده از این وسایل و ترتیب دادن یک بازدید غیر حضوری ، میتواند بسیاری از مشکلات و نگرانی ها را برطرف کند .

در اجاره یا خرید ملک بسیاری از بازدید ها به خرید منجر نمیشود و افراد در همان نگاه اول ملک را مطابق نظر و سلیقه خود نمیبینند .بدین ترتیب میتوان بازدید های متعدد غیر حضوری و آنلاین را ترتیب داد و افراد بخش های مختلف یک ملک را از گوشی همراه خود مشاهده کنند و در صورتی که همه چیز مطابق میل و نظر آنها بود یک بازدید حضوری را ترتیب داد . در این صورت ، یک خریدار یا مستاجر شاید تنها برای یک بازدید از خانه بیرون بروند و همچنین مالک یا فروشنده فقط تعداد معدودی مشتری را به خانه خود راه دهند .

برقراری یک بازدید غیر حضوری با استفاده از پلتفرم های مورد اطمینان ، میتواند در این شرایط کمک بزرگی برای به انجام رساندن یک معامله ملکی باشد .

تور مجازی چیست ؟

یک روش جدید برای بازاریابی است که میتواند مشتریان و افراد جدید را به سمت کسب و کار شما بیاورد . همچنین یک نمای واقعیت مجازی از کسب و کار شما و آنچه که واقعا هستید می باشد . تور مجازی همچنین یک ایزار فروش مناسب است که میتواند برای نشان دادن کسب و کار و تجارت و شغل شما به شکلی که هنوز عکاسی نمیتواند آن را ارائه کند ، استفاده شود .

برای آشنایی بیشتر با تور مجازی به مطلب تور مجازی ۳۶۰ درجه و فواید آن مراجعه نمایید.

دلایلی که باعث استفاده گسترده از تور های مجازی در این روز ها شده است …

  • بازدید کنندگان و مردم برای خرید و تصمیم گیری در مورد کسب و کار ها و مکان ها در فضای مجازی در حال تحقیق هستند . تصمیم آنها برای خرید یا انتخاب به جای دیگر بر اساس آن چیزی است که میبینند . یک تور مجازی بر روی وب سایت شما و مکان شما بر روی گوگل مپ میتواند به تشویق آنها در انتخاب شما کمک شایانی بکند .
  • امکان جمع آوری اطلاعات در مورد مکان ها و اینکه مثلا بهترین میز در یک رستوران در کجا قرار دارد و یا کدام اتاق هتل بیشترین راحتی و متطابق سلیقه مشتری را دارد.یا اینکه آیا اتاق کنفرانس یا سالن مجموعه میتواند برای مراسم و گروه ها جای مناسبی باشد یا خیرو… مواردی هستند که به کاربر کمک میکند ارتباط بهتری با کسب و کار شما برقرار کند . راحت تر به خریدار شما تبدیل شود .
  • تور ها با ارائه یک نمای واقعی به بینندگان ، این امکان را میدهد که آن مکان را طوری نگاه کنند یا حرکت کنند که انگار در همانجا هستند و هر چیزی را در هر گوشه کناری ببینند .
  • افزایش و ارتقای رتبه بندی وب سایت در نتایج موتور های جستجو ، علاقه و کنجکاوی اولیه به دیدن یک مکان ، بازدیدکننده را به وب سایت شما می آورد و دیدن تور مجازی آن ها را تا طولانی مدت در وب سایت شما نگه میدارد که باعث افزایش رتبه شما درگوگل خواهد شد .
  • تجربه کاربر ، تعاملی و کاربر محور است و به صورت منفعلانه نیست که کاربر عقب بنشیند و دکمه پلی را بزند. کنترل کامل به استفاده کنندگان اجازه میدهد تا هر جا میخواهند متوقف شوند ، حرکت کنند ، به سمت بالا و پایین بروند و ارتباط بین اشیا و محیط را به درستی درک کنند .

بازدیدکنندگان سایت شما با تور مجازی چه چیز هایی دارند ؟

  1. توانایی تعامل در فضایی بیشتر از یک بعد
  2. توانایی دیدن چیز های بیشتر از یک عکس ساده
  3. توانایی کنترل آنچه میبینند و مقدار نزدیکی و دوری آن ها با زوم کردن
  4. توانایی تصور خود در صحنه و مکان شما در حالی که به صندلی تکیه داده اند و قهوه و چای مینوشند
  5. سهولت و راحتی بررسی کامل یک کسب و کار یا مکان بدون ترک محل خانه یا دفتر کارشان
  6. افزایش بهره وری و کارایی با تحقیقاتی که از یک تجارت یا کسب و کار قبل از بازدید یا انجام معامله با آنها انجام میدهند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *